zaterdag 3 april 2010

First Trackday :(

We zijn terug van de eerste trackday. En wat een mooie dag beloofde te worden is misschien toch een beetje dom geƫindigd, geen crash of zo, maar moeten stoppen met een motorblok dat niet meer over de 9000 toeren wou draaien na een aantal rondes. We weten weer wat te doen dit weekend! Chrieke deed het goed met zijn nieuwe speelgoed, het is de CBRRR die hier broederlijk naast de mojogix staat.

Mojomoto bandenwarmers erop, en dan hebben we gelijk iets om onze handjes warm te houden bij temperatuur van 4 graden (voor de zon erdoor kwam).
Hier nog een asspic van het drietal:

De eerste sessie was van bijzonder korte duur, een meneer met een VTR SP besloot zich in de eerste sessie van de dag, in de eerste ronde van de dag, KEIHARD op zijn kl*ten te remmen en een rode vlag te veroorzaken. Waarvoor dank!
Tweede sessie was een uurtje later, en het vertrouwen in de banden was er nog niet helemaal, asfalt nog te koud vrees ik, niks soepel, bijzonder traag, en gelukkig werkte de laptimer niet :-), al had ik waarschijnlijk eerder een lapkalender nodig aan't tempo dat ik rondging. (but give me some credit, niet meer gereden sinds een redelijk "sportieve" highsider, en al 8 jaar geen 4cylinder onder mijn kont gehad, wennen is het codewoord).
Derde sessie op souplesse proberen te rijden en de moto wat meer gewoon worden. Uiteidelijk op tijd binnen gekomen wegens precies in de begrenzing gereden.
Vierde en tevens mijn laatste sessie beginnen jagen, en dat ging goed, de tijden evolueerden in de richting van deze met de TLR, tot het spel begon. Eerst kreeg ik de ketel niet meer boven de 12000 toeren en een ronde verder was het gedaan bij 10000, ik verloor zienderogen terrein en ben binnengekomen uit angst de moto kapot te rijden...
dus we weten wat gedaan dit weekend :-)
we hebben tijd tot 30 april, wanneer we mettet gaan verkennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten