dinsdag 19 april 2011

MojoMono Mettet 18-04-2011

jaja, daar is ie weer, het krakkemikkige singletje met die sufferd erop...pruttel pruttel.

De dag begon niet al te goed met een sputterende Muz, onrijdbaar bij het uitkomen van de bocht...de eerste twee sessies gingen verloren aan het afstellen van de carbu. Uiteindelijk toch goed gekregen, en vanaf de derde sessie het gas erop gegooid, samen met kevin en zijn GS500.

Ik hield samen met Kevin een theekransje op het rechte eind, we hadden het over de afstelling van de vering, we controleerden het oliepeil en de dikte van de remblokjes alvorens we in de ankers moesten gaan voor de eerste 3-delige linker. ;) 50PK geeft een mens de tijd om na te denken over het leven.

Na een klein oponthoud in de pits ( ik had 4 van de 5 bouten verloren uit mijn achtertandwiel ahum), en 4 reserveboutjes van de Motorrijder-mannen en -vrouwen ( DANK U WEL), kon ik opnieuw aan de slag, en sleurde ik een echte 1m21 uit de mono, met een top van 160km/u op GPS, een dikke 5km/u rapper dan vorig jaar met stroomlijn!

De dag verliep verder zo goed als probleemloos: een verbrande nek en een dikke highsider bij het uitkomen van de corkscrew ( noot: neem NOOIT de hobbelige binnenkant van de bocht om iemand voorbij te gaan) zijn slechts voetnoten in de marge van een heerlijke dag.
( dank aan kevin en zijn madam voor de hospitality! :) )

tot binnenkort,
Jan













Geen opmerkingen:

Een reactie posten