donderdag 14 juli 2011

Non Solo Te

Het moet niet altijd over benzinegeur of rubber gaan, lekker eten, dat mag ook. In de Riemstraat in Antwerpen vind je Restaurant Non Solo Té terug. Buiten het subliem lekkere eten en de bijzonder professionele begeleiding vind je er ook een echte motard terug. De eigenaar van Non Solo Te, Joris voor de vrienden, is naast een doorwinterd straatrijder immers ook een circuitrat pur sang. He even has the scars to back it up!
Allemaal leuk en wel, maar op restaurant telt natuurlijk het eten, en laat dit dan net een absolute topper zijn. Een lekker aperitiefje op het terras met een hapje van huisgepekelde schotse zalm was voor mij de ideale starter van een avondje gastronomie. Als voorgerecht hadden we de keuze uit 3 gerechten (toegegeven, geen gigantische kaart, maar alles is dagvers, echt super), en ik ging voor de gnocci met truffel. Dat bleek een goeie keuze, al zeg ik het zelf, maar de kalfszwezeriken aan de overkant van de tafel zagen er ook verdomd goed uit! Verder naar een stukje vis, de eerste keer dat ik uit vrije wil vis eet notabene, en dat beviel me bijzonder goed, nog van dat!
verder nog een dessertje, een panna cotta met aardbeitjes, en een koffietje, ziezo, perfect geslaagde avond!

thanks Joris!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten